Nöjdkundgaranti – hur fungerar det?
När du köper produkter som våra frisörer rekommenderat är vi så säkra på att du kommer bli nöjd att vi kan stå för ett byte till andra produkter och skulle det fortfaran de inte fungera kommer vi returnera dina pengar.
Det enda du behöver göra om du skulle vara missnöjd med produkterna är att inom första 14 dagarna efter att du har mottagit ditt paket maila oss på info@hairstory.se och förklara vad som inte känns bra. Då kommer du få en kod att returnera ditt paket till närmaste ombud. Nya produkter skickas så fort vi har mottagit returen och då har du ytterligare 14 dagar på dig efter att du har mottagit dina nya produkter att prova de. Skulle du återigen känna att du inte är nöjd med resultatet hör du av dig på samma sätt, returnerar produkterna och så fort vi har mottagit de får du tillbaka dina pengar.
Säkrare och billigare än så blir det inte att hitta det som får ditt hår att må bäst!
Hör av dig!
Vänligen,
Team Hairstory